4 клас



Вітаю Вас на сторінці 4 класу!

Під час карантину дистанційне навчання розпочинаємо на цій платформі та у группі Вайбер класного керівника.


Заходимо за розкладом вашого класу. Виконуємо завдання, для зворотнього зв'язку використовуємо поштову скиньку. Фото виконаних робіт відправляємо на адресу berezhokenglish@gmail.com

Урок 13.03.2020

Завдання для двох підргуп!!!
Підручник с.132 ,с.134, впр.1, слова в словник
                                          Впр.2, читати, перекладати
                                          
Друкований зошит с.93,впр.1
                                     С.94, впр.3 (фото виконаної вправи надіслати на мою адресу)

Переглянути відеоматеріали з теми

https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4




Урок 17.03.2020

Нагадую!!! Чекаю на зворотній зв'язок.
Надсилаємо роботи  на пошту berezhokenglish@gmail.com 

1) Продовжуємо роботу на сторінці 134-135 (аудіо запис тексту в групі вайбер)
С. 136 впр 3 (виконати письмово в робочих зошитах)
Tuesday, the seventeenth of March
Homework
Ex.3, p.136
Знаходимо доповнення речень з тексту.

2) Робота в WB c 95 впр 1, 2( по підручнику текст «Лондон»)

Посилання на аудіодиск



Урок 20.03.2020
Тема: "Місце проживання. Помешкання"

1. Знайомство з новою лексикою
Аудіододаток+підручник
Впр.1, стор.137,139,143
Прослухати, повторити за диктором 5 разів!
Записати слова з перекладом у словник. Користуйтеся словничком підручника с.195-196
2. Відпрацювання нової лексики 
Друкований зошит с.97, впр.1,2, с. 98, впр.3

Виконати, сфотографувати, надіслати на пошту вчителя.

3. Повторення. Прийменники місця.



            Відео допоможе пригадати прийменники руху.
4. Самостійна робота за підручником с.140, впр.3
Виконати в робочому зошиті, надіслати фото вчителю
Friday, the twentieth of March
Homework
Ex.3, p.140
Підказка на фото, головне правильно скористайтеся нею.

IV чверть
Урок 31.03.2020 
Працюємо за темою "Помешкання"
1. Введення нових слів уроку
Підручник с.143, впр.1
Прослухай повтори, запиши в словник.

2. Вправи на закріплення лексики.
Пригадаємо назви будівель. Перегляньте відео.

Підручник Впр.2, с.143. This is the map. Nick lives in this town. This is his street Park Street.
 Це план містечка в якому живе хлопчик Нік. Розглянь карту. Слухай повторюй та покажи будівлю на карті.

3. Читання тексту про вулицю на якій живе Нік.
Впр.3, с.144. Спочатку познайомимося з новими словами тексту. 
Прочитайте текст, перекладіть.
4. Виконуємо завдання   b) після тексту письмово.
З'єднайте початок із вірним закінченням речення.
Запишіть в зошити число
         Tuesday, the thirty-first of March
                          Homework
                         Ex.3b, p.144
Фото роботи надсилаємо на мою адресу

5. Рекомендую за посиланням пройти онлайн тест, за який отримаємо відмінні оцінки, можна 12 балів легко заробити!
Будьте уважні. Прочитайте завдання. У деяких запитаннях буде декілька варантів відповідей, вони позначені квадратиком.

А останнє тестове запитання взагалі підкажу, як вірно зробити. В маленькому містечку немає цирку circus. Тільки між нами, нехай це буде наш секрет.

Учні класу переходять за цим посиланням

Учні 4 А класу переходять за цим посиланням

Учні 4 в класу ОБИДВІ ПІДГРУПИ переходять за посиланням

Заходимо, записуємо своє реальне ім'я та прізвище українською мовою, та проходимо тест. Успіху!

Урок 03.04.2020

Працюємо за підручником.
с.146, впр.1
Нові слова прослухати, прочитати, повторити, записати в словник.

Працюємо в зошиті в клітинку.
Виконуємо впр.4, с.148
Подивіться відео з інструкцією.


Подивіться зразок виконання вправи.
Записуємо відповідь, літера і назва будівлі.



Запишіть число, домашня робота
Friday, the third of April
       Homework
          Ex.4, p.148
1. 
2.
3.
4.
Виконуємо ще одну вправу за підручником
с.152, впр.1
Погляньте на план містечка. Уважно читаємо речення та визначаємо про яку будівлю іде мова.
Подивіться зразок виконання на відео.

Продовжуємо писати в зошиті
Ex.1, p.152
1. It is the.........
2. It is the.........
3. It is the........
і так далі.
        Фото роботи надсилаємо на мою адресу


Учні  класу переходять за цим посиланням

Учні 4 А класу переходять за цим посиланням

Учні 4 в класу ОБИДВІ ПІДГРУПИ переходять за посиланням


УРОК 07.04.2020
Продовжуємо вивчати тему: "Помешкання"
1. Переходимо за посиланням та граємо у гру. Треба
замість пропуску підставити потрібний прийменник з цих п'яти:
on - на, у
between - між
in front of - перед
opposite - навпроти
next to -поряд з

Можна робити декілька спроб, поки усі поля, де ви підставили слова, не будуть зеленого кольору.

2. Повторимо правила використання конструкції There is/There are, які використовуємо для опису предметів в приміщенні, або розташування будівель на вулиці.
Як утворити питальне речення?
Поставити дієслово на перше місце.
 Короткі відповіді
Заперечні речення

 3. ПРАЦЮЄМО В ЗОШИТІ
Запиши правильне дієслово is або are замість трикрапок

Склади речення, поставивши усі слова в правильному порядку

Фото робіт надсилаємо на пошту вчителю 

Урок 10.04.2020 
Працюємо в друкованому зошиті.
Фото роботи надсилаємо на пошту вчителю 

 Урок 14.04.2020
Тема: "KYIV/КИЇВ"
1.Уважно перегляньте відео.



2. В зошиті в клітинку запишіть відповіді на запитання с.155
Tuesday, the fourteenth of April
            Homework
               Kyiv
a) Kyiv is the............
b)................................
і так далі.......

Відправити фото вправи на пошту вчителю.

3. Вивчити перші два абзаци і здати вчителю до 22 травня.
Часу достатньо, хто раніше готовий розповідати, можна записати відео та відправляти мені на вайбер
0979940061, або можна на пошту. 

Урок 17.04.2020
Урок домашнього читання
Good morning! 
Наближається свято Великдень.
Сьогодні урок присвячується цій темі.


1. Інформація про Великодні традиції Великої Британії.


Найголовніше християнське свято відзначається в Англії з великим розмахом. В цей час на два тижні закриваються школи і всі веселяться. Пасхальне неділю символізує кінець холодів і прихід весни. Тому прийнято надягати нову красиву одяг і готувати смачні страви. Великдень в Англії супроводжується безліччю символів і традицій деяким з яких вже багато сотень років.


Як англійці відзначали Великдень в минулому?



Головним символом свята завжди в цій країні були яйця. Їх прикрашали золотою папером або розфарбовували і дарували бідним. Також дітям роздавали солодощі. Обов'язковими на великодньому тижні були ігри. Наприклад, цікавий звичай існував у деяких областях країни: в понеділок чоловіки переносили на руках жінок, а у вівторок - навпаки. Але не всі ці звичаї збереглися до наших днів. Хоча багаті традиції Великодня в Англії говорять про давність цього свята. І деякі символи збереглися без змін до наших днів.


Як в Англії відзначають Великдень зараз?























  • святкування починається з п'ятниці, коли печуть спеціальні булочки з хрестоподібним надрізом нагорі і начинкою з родзинок або цукатів. Їх їдять на сніданок і пригощають всіх знайомих. Вважається, що вони дарують здоров'я;






















  • у неділю англійці накривають стіл. Святковими стравами вважаються запечена копчена свинина, медово-часникові фрикадельки, весняний салат і сосиски, глазуровані яблуками. Стіл прикрашають квітами і фруктами;






















  • обов'язковим символом свята вважаються яйця. Правда, зараз вони не справжні, а шоколадні з кремовою начинкою, але звичай дарувати їх одне одному залишився;






















  • у всьому світі знають, як святкують Пасху в Англії за основного її символу - пасхального кролика . Він символізує плодючість природи. Фігурки зайця продаються у всіх магазинах. Діти вважають, що саме він ховає на Великдень розфарбовані яйця.






  • Весела пісенька про головні символи Пасхи.



    2. Reading
    We’ve got a letter from Bill. Let’s read and find out how they celebrate Easter in England.

    Уважно прочитай лист від Білла з Лондона.
    Згадай як перекладаються деякі слова:

    Сhrist - Христос
    Easter Bunny -Великодній кролик
    coloured eggs - кольорові яйця
    hot cross buns - великодні булочка
    Dear Taras,
    Easter is coming! It is a great holiday in England. On Easter Sunday people go to church, give thanks to Christ, sing songs, listen to music. They say that at Easter the Easter bunny brings coloured eggs. Families sit for a big dinner. People like eating hot cross buns. How do you celebrate this holiday in Ukraine? Say hello to your family.

    Yours, Bill
    After reading tasks
    Післятекстові вправи
    Відкриваємо зошит в клітинку 
    Записуємо число
    Friday, the seventeenth of April
                 Homework
                     Easter
    1/ Уважно прочитай твердження, визначь які з них правдиві, які хибні. Запиши в зошиті відповіді True (правда), або False (неправда)

    a)        People go to church on Easter Sunday.
    b)       Easter bunny brings eggs to children in Ukraine.
    c)        In Ukraine children like eating hot cross buns.
    d)       People bring Easter baskets to the church in Ukraine.
    e)        Ukrainian children like painting Easter eggs.
    2/ Напиши лист Білу про українські великодні традиції, використовуй слова з таблиці.
    Help Taras to answer Bill’s letter. Choose the right word from the box and complete the letter.
    Easter, Easter cakes, Ukraine, Christ, church, family, songs, eggs, big dinner, hello, music

    Dear Bill,
    …is a great holiday in… . On Easter Sunday people go to …, give thanks to…, sing …, listen to … . In Ukraine we make … … . We paint … , too. Families have a … … . Say … to your ….
    Yours, Taras


    Сфотографуй виконані вправи та відправ вчителю на пошту
    або на вайбер 09769940061.


    УРОК 21.04.2020
    Розпочинаємо вивчати нову тему : "ПОДОРОЖ"
    Уважно подивіться відеоурок. Працюємо за підручником с.156-157

    1. Випиши нові слова в словник с.157
    2.Виконати письмово в зошиті в клітинку впр.3,с.158
                                                                          та впр.5, с.158
          Tuesday, the twenty-first of April
                           Homework
                              Ex.3, p.158
    3. Вивчити вірш впр.7 напам'ять (за бажанням).

    Сфотографуй виконані вправи та відправ вчителю на пошту
    або на вайбер 09769940061.

    Урок 24.04.2020

    Тема "Подорож"
    Підручник с.160-162
    Відео за сторінками підручника. Перегляньте, будьте уважні.

    1. Знайомство з новими словами
        Впр.1 Випиши слова в словник.
    2. Розвиток діалогічного мовлення
        Впр.2 Прослухай, повтори діалог.
    3. Робота в зошиті в клітинку.

         Friday, the twenty-fourth of April
                     Homework
                         Ex.3, p.162
    (Прочитай 6 речень, визнач чи правдиві вони, запиши True +, або False-).

    4. Граматичний матеріал
    Присвійні займенники. Запиши таблицю в зошит.

    5. Домашнє завдання.
    Впр.5, стор.162. 
    Заміни іменники відповідними займенниками.
        Друкований зошит стор.108, впр.1
    Допиши літери в словах та склади з кожним словом речення.


    Сфотографуй виконані вправи та відправ вчителю на пошту
    або на вайбер 09769940061.

    Урок 28.04.2020
    Тема: "Подорож"
    Підручник с.163-165
    Переглянемо уважно відео до сторінок підручника.



    1. Знайомство з новими словами
        Впр.1 Випиши слова впр.1 та вирази с.165 (правило) в словник.
    2. Виконай письмово вправу 3 с.164 за змістом тексту. 
    Пишемо у відповіді тільки літеру a) b) або c)!
             Tuesday, the twenty-eighth of April
                              Homework
                               Ex.3, p.164
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
     3. Вионуємо письмово вправу 4, с.165
    Пишемо речення повністю, вживаючи вірно прийменники.
                               Ex.4, p.165
    4. Виконуємо тест на платформі НаУрок. 

    Всі питання тесту за матеріалом цього уроку, за підручником.
    Переходимо за посиланням. Записуємо своє ім'я та прізвище.

    Увага! У вас тільки одна спроба!


    Доступ відкрито аж до наступного вівторка включно, до 05.05.2020! 


    Урок 05.05.2020
    Розвиток навичок писемного продукування.
    Працюємо в друкованих зошитах на с.110-111
    Виконуємо впр.1,2,3

    Вправа 1 
    Продовжи речення. Вправа за тестом підручника с.163
    Why to Travel?
    Вправа 2
    Підставляємо слова з синьої рамочки у відповідні речення.

    Вправа 3
    Доповни речення вірними прийменниками з рамочки. 
    for, on, at, by, to




    Сфотографуй виконані вправи та відправ вчителю на пошту
    або на вайбер 09769940061.

    Урок 08.05.2020
    Розвиток навичок усної ваємодії.

    1. Переглянемо відеоурок до підручника с.166



    2. Записати слова впр.1 в словник.
    3. Записати вправу 2 в зошит в клітинку.
    Friday, the eighth of May
    Homework
    Ex.2, p.166
    4. Запишіть впр.5 в зошит також
    5. Впр.3, c.167 усно

    У вівторок 12.05.2020 буде проведено контроль читання. На блозі з 08.00 буде розміщено текст та післятекстові вправи.
    Учень уважно читає текст, та записує завдання на ОКРЕМОМУ 
    двойному листочку. Зразок оформлення контрольного листка також буде розміщено на блозі.

    Виконання контрольної обов'язкове. Роботи надіслати до 
    10.00 середа 13.05.2020
    Це семестровий контроль! 

    Урок 12.05.2020
    Контроль читання
    1.Уважно прочитайте текст.




     2. Прочитай завдання після тексту.

        І. Відміть правильну відповідь. 

           1. Liz has got …
               a) a puppy
               b) a kitten
               c) a cat
           2. Sammy is …
               a) white
               b) black and white
               c) grey
           3. Liz has got many …
               a) toys
               b) boxes
               c) friends
           4. Sammy likes to play …
               a) leap-frog
               b) tag
               c) hide-and-seek
           5. One day Liz comes home, but she doesn’t see …
               a) her ball
               b) Sammy
               c) her doll
           6. Sammy is …
               a) under the sofa
               b) in the box
               c) near the table
           7. Liz doesn’t want to play …
               a) with a ball
               b) hide-and-seek
               c) hopscotch
           8. She gives Sammy …
               a) a ball
               b) a doll
               c) a monkey
        II. Відміть твердження, які відповідають змісту оповідання, словом "+True”, які не відповідають змісту оповідання, словом “ -False”.
    1.     Liz has got a little black kitten.
    2.     Sammy is very nice and funny.
    3.     Liz loves Sammy very much.
    4.     Liz hasn’t got many toys.
    5.     Sammy doesn’t like to play with the toys.
    6.     Sammy likes to play hide-and-seek.
    7.     One day Liz comes home, but she doesn’t see Sammy.
    8.     Sammy is in the box.
    9.     Sammy is under the sofa.
    10.   She gives Sammy a ball to play with.
        III. Запиши закінчення наступних речень.
           1. Liz has got a little …                          
           2. Her name is …                                     
           3. Sammy is very nice and …                    
           4. Liz has got many …  
           5. One day Liz comes home, but she...                        
     6. Sammy wants to play hide-and-seek with … 

    3. На окремому листочку запиши число. Та виконай завдання. Оформлюй роботу за зразком:


    Tuesday, the twelfth of May
     Test
       Reading
    І.  1. b
        2.
        3.
        4.
        5.
        6.
        7.
        8.
    II. 1. False
         2.
         3.
         4.
         5.
         6.
         7.
         8.
         9.
        10.
    III. 1. Liz has got a little grey kitten.
         2.
         3.
         4.
         5.
         6.
    Бажаю Вам успіху!

    Фото роботи надішли вчителю на пошту berezhokenglish@gmail.com

    або на вайбер 09769940061.


    Урок 15.05.2020
    Підготовка до контрольної роботи

            Шановні учні та батьки. У вівторок 19.05.2020 буде проведено контрольну роботу з письма. Це перевірка знань з лексики та граматики за темами 2 семестру.

            Контрольна складається з 5 завдань. Її можна буде писати на окремому листочку, або, для тих, хто добре володіє компьтером будуть запропоновані такі самі завдання, у вигляді тесту на платформі На Урок. (Ви уже проходили там тести за посиланням). 
            Сьогодні тренуємося, згадуємо матеріал, працюємо в робочому зошиті та за посиланнями виконуємо тести (це не є обов'язковим, за бажанням). 

    Friday, the fifteenth of May
        Homework
    1. I. Fill in the blanks with in, on, at, for, by
    (Заповни пропуски відповідними прийменниками)

    Згадаємо, коли вживаємо який прийменник.
    Правило вживання by та on в підручнику на с.157.
    Правило вживання on та for с.165.
    Прийменник in - в (місце знаходження: в чомусь, де саме)

    1.My brother usually goes to his football club ____ foot.

    2. My father usually travels___  plane____ business.

    3. My friends like travelling ___ car____  pleasure.     

    4. The weather was snowy_____ Paris yesterday.

    II. Complete the sentences with the words from the box. (Доповни речення відповідними словами) 
    Для виконання цього завдання потрібно згадати слова з теми "Природа" Словничок та підручник нам у допомогу. Підручник с.109-112 (Уважно перечитайте впр.2, 109, впр.3, с.113).

    desert     Earth     poles    plants   penguins


    1. For _________the Antarctic is the nicest place in the world .
    2. The Sahara is the ______ .
    3. There are two _________on Earth.
    4. We always growing_____ in our garden.
    5. Arctic and Antarctic poles are the coldest places on _____.

    III. Write comparative and superlative degrees of these words. (Утвори вищий та найвищий cтупені порівняння прикметників).
    big
    small
    interesting

    Повторюємо цю тему за зошитом робочим, ми виконували вправи на уроках та вдома. За підручником с.106, с.110, с.120, с.123. 
    Пам'ятаємо, що коли прикметник одно-, або двоскладовий, маленький, ми додаємо закінчення -er у вищому, та -est, у найвищому ступені. При чому, існує правило спрощення голосної у, (tidy-tidier) вона змінюється на і. Також, нагадую, що в словах що мають один склад та закінчуються на приголосний, перед яким стоїть голосний (hot, wet, big), відбувається подвоєння приголосної (hot - hotter, і т.д.).
    Згадуємо, що багатоскладові прикметники не змінюються самі, але для утворення вищого ступеню, перед ними пишемо слово more (більш), а у вищому слово the most (найбільш)
    beautiful- more beautiful - the most beautiful
    І ще існують виключення, специфічні слова, які утворюють ступені порівняння зміною кореня взагалі. Таблицю писали в зошити.
    good-better- the best
    little - less - the least
    bad - worse - the worst

    Заходимо за посиланням(за бажанням)тестуємо свої знання з теми "Ступені порівняння прикметників".
     Після виконання завдання натисніть кнопу Finish, а потім Check your answers (перевірити свої відповіді)
      


    IV. Complete the sentences with There is or There are and guess what room is it. (Доповни речення відповідними конструкціями та здогадайся, яка це кімната)    
    Нагадую, конструкція There is - для однини, There are -  для множини.                                                                
            1.     ……………… a cooker in this room.
    2.     ………………. some cupboards on the walls.
    3.     ………………. four chairs.
    4.     ………………. a clock on the wall.
    5.     ………………. a  fridge at the window.
                    This is a ………………….. .      
    Повторюємо слова с.128, 130. Та переглянемо відео з теми "Помешкання".


     Фізхвиланка. Співаємо та повторюємо назви кімнат.




    А за цим посиланням (за бажанням) проходимо тренувальній тест.

    V. Present Continuous, Present Simple or Past Simple? 
    (запиши у правильному часі речення, обери вірний варіант).

    1. Dad doesn't buy /didn't buy a new car last week.
    2. Mum always cooks / cooked chicken on Mondays.
    3. The boys don't play / are not playing football now.
    4. He watchеs / watch TV every evening.   

    Згадаємо 3 часи, які вивчили за 4 роки навчання в початковій школі.

    Present Simple (відеопояснення)

    Відеопояснення Present Countinious


    Відеопояснення Past Simple

      Тренувальні вправи за посиланням (виконуємо за бажанням)

    Дуже великий обсяг матеріалу ми з Вами повторили. 
    До конрольної готові.
    Не треба надсилати мені фото робіт в зошиті, це ваша самостійна підготовка до контрольної роботи. 
    Бажаю Вам успіху! До вівторка.


    Урок 19.05.2020
    Контрольна робота з письма
    Пропонуємо 2 варіанти виконання роботи.
    1. Працюємо на окремому листочку, виконуємо вправи письмово, надсилаємо фото роботи на пошту, або на вайбер.
    Або
    2. Переходимо за посиланням та виконуємо онлайн тест. 
    Будьте уважні! Тест можна пройти тільки один раз. 
    Час виконання роботи на сайті обмежено 40 хвилинами.
    Ви одразу дізнаєтесь свою оцінку.


    Письмово роботу оформлюємо таким чином. 

                          Tuesday, the nineteenth of May
                                             Test
                                           Writing

    I. Fill in the blanks with in, on, at, for, by. Переписуємо речення повністю, додаючи вірний прийменник.

    1. My sister usually goes to school ____ foot.
    2. The weather was rainy_____ London yesterday.
    3. My friends like travelling ___ car__ pleasure.                                               
    4. They usually travel___ plane______ business.

    II. Complete the sentences with the words from the box.
    Записуємо повне речення зі словом, що підходить за змістом.

    desert     Earth     oceans    plants        Pole
    1. There are four_______ on the___________.
    2. The Sahara is the largest______ .
    3. The South_______is the coldest place on Earth.
    4. We always water_____ in hot and dry weather.

    III. Write comparative and superlative degrees of these words.
    Записуємо три форми прикметника.

    Good- ………………., beautiful - ……………………, big - ………………. . 
                                                                                                 
    IV. Complete the sentences with There is or There are and guess what room it is.  Доповнити речення потрібною конструкцією, написати, яка це кімната.                                                                                                          
    1.     ……………… a sofa in this room.
    2.     ………………. some photos on the walls.
    3.     ………………. two armchairs.
    4.     ………………. a big TV-set on the wall.
    5.     ………………. a  carpet on the floor.
              6. This is a ………………….. .     
                                                                                                                                
    V. Present Continuous, Present Simple or Past Simple.
    Записати речення, вибравши вірну форму дієслова.
                                                                                                              
    1. Dad doesn't buy /didn't buy a new car last week.
    2. Mum always cooks / cooked chicken on Mondays.
    3. The boys don't play / are not playing football now.
    4.  He is watching / will watch TV now.                                                                                                           
    Бажаю Вам Успіху!

    Урок 22.05.2020
    Урок формування навичок сприймання тексту на слух. 
    Аудіювання.
    Переходимо за посиланням та виконуємо завдання.


    Виконали завдання, натисніть кнопку та  . Фото з оцінкою надсилайте мені на вайбер.

    1 коментар: