Вітаю Вас на сторінці 2 класу!
Розпочинаємо навчання в новому
2020-2021 навчальному році.
Урок 1.
Середа 02.09.2020
Урок 2
П`ятниця 04.09.2020
Урок 3
Вівторок 08.09.2020
Під час карантину дистанційне навчання розпочинаємо на цій платформі та у группі Вайбер класного керівника.
Заходимо за розкладом вашого класу. Виконуємо завдання, для зворотнього зв'язку використовуємо поштову скиньку. Фото виконаних робіт, за рекомендацією, відправляємо на адресу berezhokenglish@gmail.com.
УРОК 12.03.2020 для 2б та 2в
13.03.2020 для 2а
1. Давайте привітаємося. Співаємо разом.
2. Активізуємо лексику минулого уроку.
1) Працюємо за підручником с.74, впр.1
Де ти можеш знайти ці речі?За зразком назвати місце, будівлю, установу.
I can find number 1 in the supermarket.
2) Читаємо та перекладаємо текст с.74, впр.3
Аудіо є в группі Вайбер.
3. Фізкульхвилинка
Відпочиваємо та слова закріплюємо.
4. Перевір себе!
Скажи та покажи за підручником с.75.
Для активних користувачів смартфону пропоную челленж! Запиши на відео, як вправно ти називаєш слова впр.1
15 слів -15 секунд. Надішліть ролик мені на скриньку berezhokenglish@gmail.com
Спробуйте, у вас війде!
5. Писемне продукування.
Згадай, яку конструкцію ми використовуємо для множини There is або There are? Що відбувається з іменником у множині?
Відео нижче нагадає вам основні правила.
Запиши в зошиті в клітинку 5 речень, використавши іменники з впр.1, с.75, у множині .
Виконайте завдання за зразком.
1. There are hospitals in my town.
2. .........
3. ...........
Фото виконаних завдань чекаю на скринці
berezhokenglish@gmail.com
Гарно попрацювали, час прощатися
Урок 16.03.2020 для 2в та 2б та 17.03 для 2а
Нова тема ХАРЧУВАННЯ
1. Привітання за мультфільмом
2. Вірш прослухати
6. Добре попрацювали, тепер відпочиваємо.
Урок 17.03.2020 для 2б та 2в, і 18.03.2020 для 2а
1. Привітання
2. Активізація лексичних одиниць з теми.
Повторення пограємо та слова згадаємо
https://teacheng.info/games/food-and-drink/
3. Знайомство з новими словами.
Перегляньте відео до с.78 підручника
Слова повторити 5 раз!
5. Прослухати вправу.
6. Подивись и запиши. Чи любиш ти.....11 назв їжі.
Записати 11 речень відповідно до малюнку впр.3, с.79 в зошит в клітинку. Кожен продукт записати люблю, або не люблю.
Оформлюємо домашню роботу таким чином
Wednesday, the eighteenth of March
Homework
1. I like pasta.
2. I don`t like cheese.
3................
і т. д. усі 11 продуктів записати з конструкцією I like....I don`t like.....
фото роботи відправляємо сюди
УРОК 19.03 для 2б і 2в
20.03 для 2а
Повторення та узагальнення лексики двох попередніх уроків.
Виконати вправу!!!
Записати 11 речень відповідно до малюнку впр.3, с.79 в зошит в клітинку. Кожен продукт записати люблю, або не люблю.
Оформлюємо домашню роботу таким чином
Wednesday, the eighteenth of March
Homework
1. I like pasta.
2. I don`t like cheese.
3................
і т. д. усі 11 продуктів записати з конструкцією I like....I don`t like.....
Чекаю на ваші листи за адресою
berezhokenglish@gmail.com
31.03.2020 для 2а
Заходимо за розкладом вашого класу. Виконуємо завдання, для зворотнього зв'язку використовуємо поштову скиньку. Фото виконаних робіт, за рекомендацією, відправляємо на адресу berezhokenglish@gmail.com.
УРОК 12.03.2020 для 2б та 2в
13.03.2020 для 2а
1. Давайте привітаємося. Співаємо разом.
1) Працюємо за підручником с.74, впр.1
Де ти можеш знайти ці речі?За зразком назвати місце, будівлю, установу.
I can find number 1 in the supermarket.
2) Читаємо та перекладаємо текст с.74, впр.3
Аудіо є в группі Вайбер.
3. Фізкульхвилинка
Відпочиваємо та слова закріплюємо.
4. Перевір себе!
Скажи та покажи за підручником с.75.
Для активних користувачів смартфону пропоную челленж! Запиши на відео, як вправно ти називаєш слова впр.1
15 слів -15 секунд. Надішліть ролик мені на скриньку berezhokenglish@gmail.com
Спробуйте, у вас війде!
5. Писемне продукування.
Згадай, яку конструкцію ми використовуємо для множини There is або There are? Що відбувається з іменником у множині?
Відео нижче нагадає вам основні правила.
Виконайте завдання за зразком.
1. There are hospitals in my town.
2. .........
3. ...........
Фото виконаних завдань чекаю на скринці
berezhokenglish@gmail.com
Гарно попрацювали, час прощатися
Урок 16.03.2020 для 2в та 2б та 17.03 для 2а
Нова тема ХАРЧУВАННЯ
1. Привітання за мультфільмом
2. Вірш прослухати
За малюнком зрозуміло, яку їжу люблять діти.
Я люблю - I like
My favourite food - моя улюблена їжа
3. Знайомимося з новими словами
Аудіо с.77 за посиланням
Прослухай, повтори.
4. Вживання нових слів в усному мовленні (за підручником)
с.77, впр.2
Прослухай та покажи, яку їжу любить дівчинка.
Скажи за зразком.
I like meat. The girl likes meat.
5. Фізкультхвилинка
Співаємо, повторюємо.
5. Вживання слів у писемному мовленні.
Запиши в зошиті в клітинку 3 речення про їжу яку ти любиш
I like meat.
I like.........
I ...............
Виконані роботи надсилати на скриньку мені
berezhokenglish@gmail.com6. Добре попрацювали, тепер відпочиваємо.
Урок 17.03.2020 для 2б та 2в, і 18.03.2020 для 2а
1. Привітання
2. Активізація лексичних одиниць з теми.
Повторення пограємо та слова згадаємо
https://teacheng.info/games/food-and-drink/
3. Знайомство з новими словами.
Перегляньте відео до с.78 підручника
Слова повторити 5 раз!
4. Прослухати текст с.78
Повторити репліки за героями.
Відпрацьовуємо конструкції I like..... я люблю. I do not (don`t) like....Я не люблю.
Пропоную зробити самостійну озвучку історії. добре запам'ятати усі репліки або чітко прочитати та самостійно озвучити. Можна надсилати свої відео на мою пошту
berezhokenglish@gmail.com
Визначити відповідними смайликами уподобання героїв.
6. Подивись и запиши. Чи любиш ти.....11 назв їжі.
Записати 11 речень відповідно до малюнку впр.3, с.79 в зошит в клітинку. Кожен продукт записати люблю, або не люблю.
Оформлюємо домашню роботу таким чином
Wednesday, the eighteenth of March
Homework
1. I like pasta.
2. I don`t like cheese.
3................
і т. д. усі 11 продуктів записати з конструкцією I like....I don`t like.....
фото роботи відправляємо сюди
berezhokenglish@gmail.com
Обов'зково пишіть прізвище дитини
Чекаю на зворотній зв'язок.
20.03 для 2а
Повторення та узагальнення лексики двох попередніх уроків.
Виконати вправу!!!
Записати 11 речень відповідно до малюнку впр.3, с.79 в зошит в клітинку. Кожен продукт записати люблю, або не люблю.
Оформлюємо домашню роботу таким чином
Wednesday, the eighteenth of March
Homework
1. I like pasta.
2. I don`t like cheese.
3................
і т. д. усі 11 продуктів записати з конструкцією I like....I don`t like.....
Чекаю на ваші листи за адресою
berezhokenglish@gmail.com
IV ЧВЕРТЬ
Урок 30.03.2020 для 2б та 2в 31.03.2020 для 2а
Hello everyone!
How are you? I hope you are OK, so let’s start!
1. Фонетична зарядка
А почнемо ми з веселого чанту! Тренуємо нашу вимову і читання!
Прослухай і повторюй!
Тепер назви малюнки самостійно!
2. Спілкуємося разом!
Do
you have breakfast today? Чи ти сьогодні снідав/снідала?
Do
you like your breakfast? Чи тобі подобається сніданок?
Yes,
I like/No, I don’t. Так/ні.
3. Повторення лексики
А які продукти ви їли на сніланок? А які б хотіли їсти?
Давайте пограємо у гру та згадаємо назви популярної їжі.
Переходимо за посиланням та формуємо пари слова та малюнки.
4.
Переходимо
до роботи у workbook (дукований зошит)
Open
on page 50
-
Ex.1
Знайди і обведи слова, потім напиши.
-
Ex.2 Подивись на зображення і зверни увагу на емоції дітей. За
допомогою якого слова ми можемо виразити, що дітям подобається будь-що? (like)

А якщо не подобається, то ми скажемо … (don’t like)
На кожному малюнку обведи
слово чи відповідь, які виражають емоції дітей.
5. Працюємо за малюнком. Скажи, що любить дівчинка, а що не любить хлопчик.
6. А тепер запиши ці речення !
Зараз відкриваємо зошит в клітиночку (copybook)
Відступаємо 4 клітиночки вниз і записуємо число
Monday, the thirtieth of March
Homework
1. I like...............
2. I like..............
3. I don`t like.........
4. I don`t like.........
i так далі.
7. Динамічна пауза
Тепер можна і трішки перепочити. Відкривай
відео, слухай та повторюй!
8. Усна взаємодія.
Прослухай діалог, повтори.
Сфотографуй
виконані вправи в обох зошитах та надішли нам на електронні скриньки!
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 31.03 для 2б та 2в класу
01.04 для 2а класу
Урок 06.04.2020 для 2б та 2в класу
07.04.2020 для 2а класу
Тема: Харчування.
Складіть ваш список корисних (healthy) 3 назви, та не корисних (unhealthy) 3 назви продуктів та запишіть їх у два стовпчики.
Запишемо число
Monday, the sixth of April
Homework
Нealthy Unhealthy
1. bananas 1. chips
Тема: Українська їжа.
Працюємо за підручником с.84
Homework
святкування починається з п'ятниці, коли печуть спеціальні булочки з хрестоподібним надрізом нагорі і начинкою з родзинок або цукатів. Їх їдять на сніданок і пригощають всіх знайомих. Вважається, що вони дарують здоров'я;
у неділю англійці накривають стіл. Святковими стравами вважаються запечена копчена свинина, медово-часникові фрикадельки, весняний салат і сосиски, глазуровані яблуками. Стіл прикрашають квітами і фруктами;
обов'язковим символом свята вважаються яйця. Правда, зараз вони не справжні, а шоколадні з кремовою начинкою, але звичай дарувати їх одне одному залишився;
у всьому світі знають, як святкують Пасху в Англії за основного її символу - пасхального кролика . Він символізує плодючість природи. Фігурки зайця продаються у всіх магазинах. Діти вважають, що саме він ховає на Великдень розфарбовані яйця.
Tuesday, the twenty-first of April
Test
Завдання 3
Завдання 4
Запиши яка їжа тобі подобається, а яка ні
Урок 22.04.2020 для 2а
23.04.2020 для 2б и 2в
Тема: "Предмети одягу" Clothes
Урок 31.03 для 2б та 2в класу
01.04 для 2а класу
Hello!
How are you?
Are you sleeping well? (Чи добре Ви спали?)
What time do you get up? (О котрій ти прокидаєшся?)
What time do you go to bed? (Коли лягаєш спати?)
Котра година? What time is it? Наше головне запитання сьогодні.
Ви вмієте орієнтуватися за годинником?
Перегляньте це відео, будь ласка. Повторюйте запитання та відповіді.
Сьогодні до нас завітали двоє дітей. А хто, вони звідки
та коли вони і чим займаються ми зараз дізнаємося.
1.
Open
your book on page 80. Listen once (Відкриваємо підручник і слухаємо запис № 1 з 3.27 хвилини до 4.24 хвилини один раз)
-
What’s the girl’s name? Where is she from?
-
What’s
the boy’s name? Where is he from?
-
Подивись на малюнки вгорі. Здогадайся, що вони означають.
-
Прослухай запис №2 і повтори слова.
-
Ще раз увімкни запис №1. Слухай і повторюй.
-
Прочитай
2 рази.
2.
Open
your copybook and write date
Tuesday, the thirty-first of March
Homework
Пропиши нові слова
get up
go
to school
go
home
go
to bed
Запиши в зошиті 4 речення про себе. Коли ти прокидаєшся, ідеш до школи, ідеш додому та лягаєш спати.
1. I get up at........
2. I go to school at.......
3. I go............
4. I.......................
3.
Book
p. 81 ex. 2
Прочитай речення. Про кого це?
(назви ім’я)
Працюємо у друкованому зошиті
4.
Workbook
p.
51 ex. 1 (підпиши малюнки).
Сфотографуй виконані вправи в обох зошитах та надішли нам на електронні скриньки!
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Урок 02.04 для 2б та 2в класу
03.04 для 2а класу
03.04 для 2а класу
What time do you get up?
Are you fine?
Let’s start!
1.
Потренуємося
читати (відео)
2. Перевіримо як ти знаєш слова. Переходимо за посиланням.
3. Давай повторимо
числа від 1-12
4. Book p.81 ex. 3. Послухай, покажи, повтори.
5.
Подивись
відео і повтори слова та фрази.
6. Пройди онлайн тест за посиланням.
2а клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=733038
2б клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=787328
2в клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=105304
2а клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=733038
2б клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=787328
2в клас
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=105304
7. Рекомендую записати відео з вашою розповіддю за вправою 2, стор.81. про свій день 4 речення та надіслати на пошту.
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
07.04.2020 для 2а класу
Тема: Харчування.
Співаємо веселу пісеньку.
Працюємо в друкованому зошиті с.52
Поставте малюнки в правильній послідовності, відповідно до тексту впр.1,с.82 в підручнику.
Працюємо в зошиті в клітинку. Складіть ваш список корисних (healthy) 3 назви, та не корисних (unhealthy) 3 назви продуктів та запишіть їх у два стовпчики.
Запишемо число
Monday, the sixth of April
Homework
Нealthy Unhealthy
1. bananas 1. chips
2. 2.
3. 3.
Фото виконаної роботи в зошитах надсилаємо на пошту
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Тема: Українська їжа.
Працюємо за підручником с.84
1.Повторення слів з теми, нові слова (на 4.45 хвилині) та тексти (на 8.38 хвилині) все є на відео.
Уважно дивіться, слухайте, повторюйте.
2. Робота в друкованому зошиті. с.53
1) підписати малюнки
2) намалювати улюблену страву, описати її 3-4 реченнями.
Як у підручнику текстики про борщ, вареники, голубці.
Завдання на четвер
Зробити фото сторінки в друкованому зошиті та прислати на пошту вчителям.
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Урок 09.04.2020 для 2б та 2в
10.04.2020 для 2а
Продовжуємо вивчати тему: Харчування
1. Переглядаємо відео урок. Працюємо за підручником с.85
2. Нові слова прослухати, повторити, прописати по рядочку в зошиті в клітинку.
Також запишіть запитання та відповіді з таблички в підручнику.
Thursday, the ninth of April
Homework
fish
soup
beans
bread
salad
chicken
How much is the soup? It is (It`s) 5.
How much are the beans? They are (They`re) 4
3. Працюємо в друкованому зошиті.
с.54, впр.2 На відео 15 хвилина 25 секунд.
Слухаємо речення та обводимо правильну відповідь.
с.54, впр.1 підпиши слова під малюнком.
Фото з вправами надсилаємо на пошту вчителям
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 13.04.2020 для 2б та 2в класу
14.04.2020 для 2а класу
Урок 13.04.2020 для 2б та 2в класу
14.04.2020 для 2а класу
Тема: Харчування.
1. Фонетична зарядка. Усно! Слухаємо, повторюємо.
1. Фонетична зарядка. Усно! Слухаємо, повторюємо.
2. Переглянемо наступний відеоурок.
3. Заходимо за посиланням та граємо у гру.
4. Ще одна гра для вас.
5. Домашнє завдання
Пройдіть тест у друкованому зошиті с.55
Урок 14.04.2020 для 2б та 2в класу
15.04.2020 для 2а
Підсумковий урок з теми "Харчування"
1. Перегляньте відео. Будьте уважні. Слухайте, читайте, виконуйте завдання. Працюємо в підручнику с.87, в зошиті в клітинку.
15.04.2020 для 2а
Підсумковий урок з теми "Харчування"
1. Перегляньте відео. Будьте уважні. Слухайте, читайте, виконуйте завдання. Працюємо в підручнику с.87, в зошиті в клітинку.
2. Письмова вправа в зошиті в клітинку.
Відкрийте зошит, запишіть число за зразком:
Tuesday, the fourteenth of AprilHomework
Фото з вправою надсилаємо на пошту вчителям
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 16.04.2020для 2б та 2в
17.04.2020 для 2а
Тема: Easter/Великдень.
Урок 16.04.2020для 2б та 2в
17.04.2020 для 2а
Тема: Easter/Великдень.
1.Пригадаємо веселу пісеньку.
Навіть під водою святкують Великдень!
2. Як святкують Easter в Англії.
Найголовніше християнське свято відзначається в Англії з великим розмахом. В цей час на два тижні закриваються школи і всі веселяться. Пасхальне неділю символізує кінець холодів і прихід весни. Тому прийнято надягати нову красиву одяг і готувати смачні страви. Великдень в Англії супроводжується безліччю символів і традицій деяким з яких вже багато сотень років.
Як англійці відзначали Великдень в минулому?
Головним символом свята завжди в цій країні були яйця. Їх прикрашали золотою папером або розфарбовували і дарували бідним. Також дітям роздавали солодощі. Обов'язковими на великодньому тижні були ігри. Наприклад, цікавий звичай існував у деяких областях країни: в понеділок чоловіки переносили на руках жінок, а у вівторок - навпаки. Але не всі ці звичаї збереглися до наших днів. Хоча багаті традиції Великодня в Англії говорять про давність цього свята. І деякі символи збереглися без змін до наших днів.
Як в Англії відзначають Великдень зараз?
3. Давайте познайомимося з популярними Великодними словами. Продивіться відео, повторіть, запам'ятайте.
5. Зробимо Великодній подарунок своїми руками.
В друкованому зошиті знайдіть сторінку з поробкою. Це пташка, що тримає Великоднє яєчко.
З Святом ВАС! Здоров'я, щастя, радості!!! Зустрінемося у вівторок!
Урок 21.04.2020
Smart Test
Тестовий урок з теми ХАРЧУВАННЯ
1. Переглянье відео, повторіть слова.
Test
Відеопояснення до тесту
Завдання1
Завдання 2
Завдання 3
Завдання 4
Запиши яка їжа тобі подобається, а яка ні
Фото з тестом в зошиті надсилаємо на пошту вчителям
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Урок 22.04.2020 для 2а
23.04.2020 для 2б и 2в
Тема: "Предмети одягу" Clothes
1. Знайомство з новими словами.
Працюємо за підручником с.88
Прослухайте, будь ласка пісню, яка знайомить нас з новими словами назвами одягу для дівчаток та хлопчиків.
2. Відпрацювання нових слів
Сьогодні вивчимо 4 нових слова jeans, T-shirt, dress, skirt.
Прослухайте відео та повторіть 5 раз.
Зверніть увагу!
В слові jeans буквосполучення ea читаємо одним довгим звуком і:.
В словах T-shirt та skirt буквосполучення ir читаємо звуком ьо.
3. Робота в зошиті.
Запишіть в зошиті число та пропишіть по рядочку нових слів.
Wednesday, the twenty-second of April
Clothes (одяг)
jeans
T-shirt
dress
skirt
4. Повторіть пісеньку, прослухайте ще раз та покажіть хто на малюнку Jess, Burt та Kate.
Це все на сьогодні.
Домашнє завдання: вивчити 4 нових слова.
Урок 24.04.2020 для 2а класу
27.04 для 2б та 2в класу
Продовжуємо працювати з темою "Предмети одягу"
1. Перегляньте мультфільм, згадайте слова, які ми вже вивчили та повторіть кольори.
Зверніть увагу на запитання на початку відео.
What are you wearing? У що ти одягнений?
2. Працюємо на с.89 підручника.
Вчимося складати речення з конструкцією
I am (I`m) wearing.......Я одягнений у........
You are (You`re) wearing.......Ти одягнени у......
Продивіться відео
4. Пісня про одяг. Прослухай, повтори, заспівай.
Урок 28.04.2020
Предмети одягу
1. Перегляньте мультфільм, згадайте слова, які ми вже вивчили та повторіть кольори.
Зверніть увагу на запитання на початку відео.
What are you wearing? У що ти одягнений?
2. Працюємо на с.89 підручника.
Вчимося складати речення з конструкцією
I am (I`m) wearing.......Я одягнений у........
You are (You`re) wearing.......Ти одягнени у......
Продивіться відео
3. Відпрацювання у вправах.
Виконаємо впр.2.
Прослухай та покажи кому належить який одяг.
Впр.3
Прослухай, прочитай, скажи.
Урок 28.04.2020
Предмети одягу
1. Перегляньте відео та згадайте слова, які ми вивчили.
2. Знайомство з новими словами, цікава історія та нові граматичні конструкції у відеоуроці за сторінками підручника с.90-91.
3. Працюємо в зошиті в клітинку. Пропиши по рядку нових слів та 2 речення.
Tuesday, the twenty-eighth of April
Homework
shorts
glasses
trainers
He is (He`s) wearing trainers.
She is (She`s) wearing a hat.
4. Працюємо в зошиті друкованому с.57.
Фото з вправами надсилаємо на пошту вчителям
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 30.04.2020
Предмети одягу
Формування навичок зорового сприймання
Урок 30.04.2020
Предмети одягу
Формування навичок зорового сприймання
1. Уважно перегляньте відеоурок до с.92-93 підручника.
Повторимо вивчені слова. Пограємо. Дізнаємося про традиційний одяг мешканців Японії, Мексики та Шотландії. А також навчимося називати елементи нашого українського національного одягу.
2. Працюємо в друкованому зошиті.
с.58
Фото з вправами надсилаємо на пошту вчителям
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 04.05.2020 для 2б та 2в
05.05.2020 для 2а
2. Вивченн нових слів з теми. Назви сезонів. Підручник с.94.
Повторюйте за диктором. Потім прочитайте слова самостійно.
Урок 04.05.2020 для 2б та 2в
05.05.2020 для 2а
1. Повторення лексики з теми.
Перегляньте відео та згадайте слова, які ми вивчили. Перевірте своє домашнє завдання. Повторюйте за диктором. Потім прочитайте слова самостійно.
3. Відпрацьовуємо граматичний матеріал, вчимося задавати запитання та давати короті відповіді.(за відео)
4. В зошиті в клітинку запишіть число.
Пропишіть по рядочку нових слів, а також назву нового місяця May - травень.
Monday, the fourth of May
Homework
May May May
spring
summer
autumn
winter
Is she wearing glasses? Yes, she is.
Is he wearing jacket? Yes, he is.
5. Домашнє завдання. Друкований зошит с.59.
Фото з вправами надсилаємо на пошту вчителям
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 05.05.2020 для 2б та 2в класу
06.05.2020 для 2а класу
Урок 05.05.2020 для 2б та 2в класу
06.05.2020 для 2а класу
Проєкт з теми ОДЯГ CLOTHES
Працюємо за підручником с. 95
1. Повторимо вивчену лексику з теми
Переглянемо відео, повторюємо за диктором.
2. Сьогодні ми попрацюємо фешн дизайнерами.
Пропоную вам розробити 2 варіанти одягу для дівчинки та хлопця. Намалювати ваші моделі, або вірізати з модних журналів та описати їх (письмово) за зразком впр.3,с.95.
My Fashion Model
This is (придумати ім'я героя хлопця ).......
He is wearing ...............(назвати одяг)
It is.............(назвати кольори одягу)
Так само описати одяг дівчинки
This is (придумати ім'я героя дівчинки).......
He is wearing ...............(назвати одяг)
It is.............(назвати кольори одягу)
Ось на цьому відео можна переглянути показ дитячих моделей Fasion Kids spring-summer 2020
Роботу виконуємо на окремому аркуші паперу.
Робимо фото та надсилаємо вчителям на пошту
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 07.05.2020 для 2б та 2в класу
08.05.2020 для 2а класу
Сьогодні пограємо ще. Переходимо за посиланням та виконуємо завдання.
https://www.liveworksheets.com/jy71172zf
Урок 07.05.2020 для 2б та 2в класу
08.05.2020 для 2а класу
2. Пропоную цікаве завдання для хлопців та дівчат.
Прочитай текст впр.1, с.96 та запиши на відео, як у тебе гарно виходить.
Хлопці читають текст про Олега, дівчата - про Анну.
Надішли своє відео вчителю на вайбер 0979940061.
Чекаємо також на ваші тексти та малюнки My Fashion Model (за минулий урок)
Роботи надсилаємо на пошту вчителям, або на вайбер
Світлана Вікторівна - berezhokenglish@gmail.com
Катерина Миколаївна – ekaterinashendriknik@gmail.com
Урок 12.05.2020 для 2а, 2б, 2в класу
1. Переглянемо відеоурок та дізнаємося з чого виготовляють одяг. Матеріали (Materials)
2. Переглянемо відео та дізнаємося назви ще деяких матеріалів.
3. Заспіваємо пісеньку про матеріали та речі, які з них виготовляють.
Урок 13.05.2020 для 2а
14.05.2020 для 2а та 2б
Переглянемо відеоурок
Записуємо слова в зошит в клітинку та прописуємо їх по 1 рядочку. Потім виконайте вправу 2, с.98.
Wednesday, the thirtieth of May
Homework
student
football
origami
paper animals
silk
wool
cotton
Ex.2, p.98
A) This is Liz. She`s wearing a..............dress,a .............and glasses. It`s ................
B) This is Dan. He`s wearing trousers, a............and a................. It`s..............
Час пограти. Заходимо за посиланням, уважно прослухаємо, що говорить мама, та вдягаємо діточок у одяг, який ви почули.
Урок 15.05.2020 для 2 а
Переглянемо відео та проходимо Quizehttps://www.liveworksheets.com/jy71172zf
Урок 18.05.2020 для 2б та 2в
Почторення та узагальнення матеріалу з теми
1. Переглянемо відеоурок.
2. Вправи на закріплення. Переходимо за посиланням та виконуємо завдання.
Урок 21.05.2020
Smart Test
Виконуємо тест в зошиті.
Уважно продивись завдання.
Пояснення завдань:
1. Підпиши малюнок.
2. Вибери правильну конструкцію та запиши речення.
3. Прослухай та постав відповідну літеру
4. Прочитай запитання за завданням 3 та дай вірну відповідь.
Урок 25.05.2020
Фонікси.
Уважно подивіться відеоурок.
Повторюйте за вчителем.
Рекомендовані завдання на літо (за бажанням)
Переходимо за посиланням та виконуємо завдання.
Максим Кошта 13,04 виконав
ВідповістиВидалитиДуже добре, молодець Максим.
Видалитиcompleted homework
ВідповістиВидалити